Monday, July 18, 2011

Contest: Teringat mase Budak2 dlu

Assalamualaikum..

dah lama nak join contest ni..tapi agak malas nak buat ayat..lagipun tak jumpa lagi cite yg agak best masa budak2 dulu..

korang kalau nak join..klik je banner atas ni..

ok..jom baca cerite aku ni..haha


"erm..teringat masa budak2 dulu..kalau nak tido je mesti aku goyang2 kan kaki aku dulu sampai tertido..tapi tak semestinya nak tido..kadang tengah2 duk tengok tv pun aku wat camtu gak..mak selalu tegur bile aku buat camtu..dia kata aku cam sepupu aku..suka goyangkan kaki camtu..tapi aku tak sure la betul ke tak..alasan aku goyangkan kaki tu sebelum tido sebab nak bagi kaki aku penat..dah penat mesti nak tido..*sampai sekarang ye aku still buat perkara yg sama*..lagi satu perangai aku masa kecik bile nak tido..mesti aku cari 1 benda ni..kalau tak jumpa..mesti aku mengamuk..akak2 aku lak suka sorokkan..bile dah tak jumpa & diorang tak nak bagi..mesti aku menangis..ish3..korang nak tau ape..kain lampin masa aku baby dulu..haha..entah pape je aku ni..utk ape???ha..yg ni aku memang takleh jawab la sampai sekarang..ok..gunanya adalah utk aku letak kat bibir aku ni..kalau takde memang takleh tido la..alasan???takde..!!!haha..aku tak tau la nape..even sampai sekarang ni pun aku mesti letak something kat bibir aku ni sampai la aku tertido..kalau tak memang takleh tido la jawabnya.."


haha..ni la cerite berani mati aku..family aku je yg tau cerite ni..


**nak menang contest ni la..nak shawl..hehe


##en.hubby..sila jangan baca entri ini..##

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!