Tuesday, July 19, 2011

GIVEAWAY :- Anniversery Izzaty Hedry & Wazir Yang Ke 5 Tahun.

Assalamualaikum..

pagi ni nak join GA izzaty ni..terasa teruja nak join sebab aku dulu pun bercinta 5thn++ baru berkahwin..

korang nak join..klik je banner bawah ni..

ok la..nak bagi ucapan ni..hehe

1. SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT YE..*bukan jinjang pelamin or sampai anak cucu je*

2. SEMOGA TABAH HADAPI SEGALA UJIAN YG MENDATANG BERSAMA2..*bukan2 sorang2 je nak hadapi..dua2 kene hadapi sama2*

3. BERTOLAK ANSUR LA DALAM PERHUBUNGAN..*jangan asyik nak marah2 antara satu sama lain..banyak benda kene bincang & bertolak ansurlah ye*

4. KORANG PERLU BERTAMBAH KUAT..*5tahun bukan kejap ye dik..lagi2 la bile kapel ni..macam2 dugaan..hadapi sama2..ada masalah kene berbincang..jangan bergaduh je keje*

5. CEPAT2 LA KAWIN..*korang mesti dah saling memahami kan..dah tau pasangan masing2 camne..cepat2 la kumpul duit & kawin*


dah cukup kot ucapan tu..kalau nak taip ikut hati kang banyak sangat..dah bukan jadi ucapan lagi dah..dah jadi syarahan lak..haha

utk Izzaty Hedry & Wazir..TAHNIAH..!!!sebab mampu sampai ke tahap ni..memang bukan senang nak sampai tahap ni..hee~~

2 kata-kata orang ramai:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thniah sbb jdi pemenang dlm ga zaty ..:)

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/09/pemenang-ga-anniversery-izzaty-wazir.html

honey_neeza said...

sukenye..!!!

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!