Thursday, July 21, 2011

kisah semalam..

Assalamualaikum..

hai korang2..sihat???harap2 sihat je la hendaknye ye..seminggu je lagi nak sambut ramadhan ni..diharap ramadhan tahun ni lebih baik..

semalam..tak dapat nak buat entry pape..semua ni gara2 1 kejadian..dapat BW je..tu pun dapat BW jap..aku ngah geram ngan kejadin semalam..nape ngan semalam???ye..aku excident..sampai arini aku still geram kat orang tu..rasa nak belasah je..ish..tak tau la nape aku garang sangat..maybe sebab memang jelas lagi nyata aku tak salah kot..nasib baik dia mengaku memang salah dia..kalau tak memang dah kene hempuk la ngan aku..

kesian viva kesayangan aku tu..walaupun tak teruk..still sedih gak bile tengok..dah kemek kat bahagian belakang..*sob..sob..sob*..nasib baik kat depan aku tu takde kereta..kalau tak mesti bahagian depan pun remuk sekali..lagi la aku nangis..kemungkinan aku cedera pun tinggi..tapi sebab depan clear..aku pun memang suka duk jauh dari stereng..takde la pape jadi kat aku..cuma kereta je yg kene..beberapa ari ni terpaksa la jadi baik..duk kat ofis je waktu lunch..*bosannye*..

malang memang tak berbau..kite dah berwaspada..berhati-hati..tapi sebab orang lain..kite kene gak..ye la..benda nak jadi..thanks pada semua yg membantu semalam..terutama kawan2 ofis..

syukur alhamdulillah kerana aku tak ape2..taknak 1 berita gembira tu menjadi air mata..ape berita gembira tu???sampai masanya aku akan cerita..

ok la..daa..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!