Wednesday, August 10, 2011

dudel pertamaku..

Assalamualaikum..

hee~~hai korang..gembiranye hati aku arini..hatiku berbunga2..suke..suke..suke..nape..sebab semalam dapat buat dudel pertama dgn jayanya *siap baju,kaki,tangan & mewarna*..

ni la dudel pertama aku..tak cantik pun..tapi boleh la kan..

kat sini aku nak ucapkan TERIMA KASIH BANYAK2 kat beberapa orang ni..aku suka tengok benda2 comey camni..so..yg sentiasa menjadi inspirasi aku tuk buat dudel ni adalah Cik Cempaka..suke sangat tengok blog dia..rasanye tiap ari BW kat blog dia..belajar nak buat lak dari tutorial yg Nanad Hasnan buat..tak lupa gak bantuan tunjuk ajar secara langsung daripada my beloved hubby..

suke sangat2..setelah beberapa percubaan..berjaya gak buat..puas hati dapat buat sendiri..tapi tak secomel cam CC & Nanad buat..

aku akan cuba buat lagi sampai dapat yg betul2 comey..hee~~

ok la..daa...

6 kata-kata orang ramai:

nanad said...

comel la tu ;)

oshin-jamel said...

cumellll!!!!meh wat tuk oshin plak..kekeke!

cx's said...

ouch. sgt comel! tp kaki tgn die cm patrick la. hehhe. :) nice try dear. :)

honey_neeza said...

nanad:comel ke???hehe..kembang semangkuk lak rasa..

oshin:ala..mn comel..tgu nnt dh comel bru niza wtkn tuk oshin eh..ngh practis lg ni..

cx's:hehe..2 la kn..kaki ngn tgn dia buruk..tp mmg sj wt xde jari..xnk serupa sgt ngn mnusia btul..

c genk bah ne said...

comel la...warne purple lagi tu..genk pantang nmpk benda kaler purple ne..hehehe..

honey_neeza said...

tlg jgn curi dia..!!!

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!