Thursday, October 4, 2012

My Little One Shop

Assalamualaikum..

lama betul tak update..rindu lak rasanya..tapi nak buat macam mana kan..asyik busy je..tak sempat la nak menaip..

busy ape???

sekarang tengah sibuk set up bisnes barang baby & kanak-kanak..dah lama nak buat bisnes ni..cuma belum dapat kaki je..tapi alhamdulillah..mungkin rezeki anak kot..tiba-tiba offisemate bagi jalan buat bisnes ni..terus grab..sebab memang nak sangat kan..

ape nama???

My Little One Shop

ni la gambar cover photo yg aku sempat buat..time ti takde idea..bantai je yg simple..insyaAllah ade masa nanti buat la yg baru + cantik sikit..

website yg rasmi belum siap lg..husband tengah buat..nasib baik dia tolong buat sebab dia memang boleh tahan pakar bab ni la walaupun jauh dari bidang keje dia..so aku takde la gile sangat nak pikir semua benda kan..bile malam Umar dah tido..aku mula sibuk la buat list tuk barang yg nak order dari pembekal..pening gak..rambang mata jadinya..banyak sangat pilihan..

bile dah pilih..baru boleh upload..setakat ni pasarkan kat facebook je dulu..itu yg paling senang kot..kat fb pun nak kene masukkan ikut kategori..pening gak la jadinya..dah bape malam ni memang tido lambat je..tapi malam tadi aku tertido awal..aku tidokan Umar..tepuk-tepuk dia..last-last aku yg tertido sekali..terus tinggal keje yg hajat ati nak buat malam tu..

alhamdulillah keje yg tertangguh tu sikit je..pagi tadi bangun awal..lepas bagi susu kat umar..aku sambung buat keje sebelum bersiap utk pegi keje..ni dah petang baru la dapat menaip kat blog ni..banyaknya cerita nak taip kat sini..

so..jangan pelik la kalau arini banyak entry yg di buat..

hee~~

kalau free..jom terjah fb My Little One Shop..

cuci mata sekali sekala..kalau berkenan..boleh order..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!