Sunday, February 3, 2013

teringat si dia..ah sudah..!!!

memalam gini leh lak ingat si dia..

ah..sudah..!!!

dia lak tibe-tibe muncul kat fb baru comment sonething & termasuk kat front page fb..

ohh tidak..!!!

beberapa ari ni teringat kat dia sebab terbaca dia start keje baru..

apekah???

dia tukar keje lagi ke atau sebelum ni dia takde keje..ohh..dia ni memang jarang hapdet fb dia..ok..kekadang tu aku curi-curi gak tengok fb dia..

eh..asyik si dia je kan..sape si dia tu???

haha..my ex bf..oopppsss..!!!

ni bf 1st..cinta pertama la katakan..mana leh lupa kan..putus pun tanpa alasan kukuh setelah lama bercinta..ok..accept je sebab pikir takde jodoh..so watpe nak pikir lebih-lebih bagi sakit ati..ape yg Allah atur tu pasti ada sebab..

hubby ni 2nd love la senang kata..n dia pun tahu..dia kenal ex bf ni..kawan masa keje lagi..kenal secara kebetulan..masa hubby keje sama ngan dia tu masing-masing lum kawin..oh..agak janggal di situ..lagi-lagi bile  ada program jalan-jalan n dah tentu incik hubby ni bawak awek dia yg sorang ni..

ok..berbalik pada cite..

aku kadang terpikir..dia ni nape asyik tukar keje je ek..dia lelaki..dah kawin..ada anak dah..anak dia tua sebulan seari je dengan Umar..ok..ni lain cite..tinggal ngan mertua..cam pelik je bile tukar-tukar keje..

dia laki bini degree holder..tak cam aku n hubby..aku dip je..hubby degree..so bile pikir cam dua-dua gaji besar la kan nak dibandingkan dengan kitorang ni..tapi ape sebab dia tukar-tukar keje..i know who he is..so..dia ni bukan jenis yg bukan-bukan..sesaje tak keje..tukar keje..tapi bile dah kerap tukar..cam pelik..

masa isteri dia bersalin..dia terus amik cuti ehsan..pastu notis..n tak keje..pastu tak lama dapat keje..tu last keje yg aku tau la..sekarang kata keje tempat lain lak..berdasarkan komen..cam dia before ni takde keje..

erm..terpikir..nape jadi camtu..ok..aku memang takde dendam ngan dia..aku dah maafkan semuanya..segalanya..yela..bukan ape..kadang terpikir..hidup jadi kacau bilau sebab dosa kite ngan orang lain..

bile camtu mesti pikir dalam-dalam..ada ke yg aku pernah dendam kat dia..pernah tercakap pape kat dia..kadang mulut aku ni masin gak..aduh..rasanya takde..semuanya aku dah maafkan..dah halalkan..

'oh awak..maafkan kite..'

bile ingat dia memang kadang rasa sayu..tak tau nape..sebab 1st love kot..ni la orang kata 1st love memang takleh lupa hokey..kadang tu rasa nak nangis..tapi takde sebab yg munasabah nak nangis..so tak nangis la..

memang kadang rasa rindu..tapi pikir balik nak rindu sebab ape..bukan aku nak balik kat dia pun..memang tak pernah terpikir..

isteri dia aku tak kenal sangat..tapi memang tau before putus tu dia dah suka kat akak tu..akak ok..dari awal tau pun memang aku tak pernah nak kata ape-ape pasal akak tu..sampai sekarang aku tetap panggil akak sebab dia lebih tua daripada aku n dia sebaya ngn mr.ex ni..

ni pun rasa something..so tulis la panjang lebar nak puaskan ati..daripada duk dia ingat dia je..bek luah kat sini..bagi lega n lepas semuanya..banyak kali gak ingat..tapi just share ngan bff..

oh incit hubby..jangan marah k..ini perasaan normal..mengingat kenangan lama..i'm alwayz love u incit hubby..tiada yg lain..ceh..jiwang lak..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!