Tuesday, June 18, 2013

henfon idaman

IPHONE 5

henfon idaman aku ni woi..iphone 5..setakat ni la..

sejak guna ipad..aku dah jatuh cinta dgn brands buah epel ni..best..aku tak pernah menyesal beli ipad..eh..bukan aku beli..incit hubby belikan..aku request je..hihihi

incit hubby pernah tanya..nak samsung tab ke ipad..sejak tu aku survey & tanya akak sedare yg memang dah jadi antu buah epel ni..dia pernah guna tab..after few month dia nego tab dia tu..dia kata tak best..dia beli ipad..aku pun survey punya survey..aku berkenan kat ipad ni..

ipad ni memang takleh wat call..erm..tak menyesal pun sebab aku memang nak cari tablet utk internet je..masa lum pandai guna dulu memang agak payah & sedih gak la..tapi tak menyesal ye..sekarang dah terer guna..memang tak menyesal la oi..

penangan ipad membuatkan aku jatuh cinta dgn iphone 5 ni..akak sedare aku tu pun memang guna iphone..dia kata jatuh banyak kali pun still tak hang..ok lagi..memang betul pun..ipad aku tu dah bape kali jatuh..Umar la wat..tapi still ok lagi..

ofismate beli samsung tab..dia sendiri tak bape puas ati..aku bile pegang lagi la cam tak best sebab tebal..berat..tab Umar pun ringan je..tebal lebih kurang..

tapi entah bile la dapat beli iphone 5 ni..mahai oi..RM 2k++..ni request kat incit hubby pun tak dapat ni..

nak kumpul wet? heh..entah bile nak cukup ni..kalau dah cukup pun rasa sayang je nak beli..tapi mana tau satu ari nanti kan dapat beli..

rezeki Allah sape tau..

sekarang hanya mampu guna henfon ni je..


ni la henfon kesayangan..lama dah guna henfon ni..before keje lagi..time belajar pun guna henfon camni..tapi dah kene rompak..pastu beli lagi jenis sama..RM90 je time beli ni..keypad pun dah takde nombor..sekarang lagi haru..dah koyak gara-gara Umar suka buat main..tak tau la nape henfon mama jugak yg dia minat..

sebab tu gak la aku tak beli-beli iphone ni..takut nasib sama cam ipong aku ni ha..wat main dgn Umar je jadinya..tengok-tengok keypad hilang..

tunggu Umar besar sikit la baru beli iphone..hihihi

semoga berjaya..!!!
berjaya kumpul wet..hikhik


0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!