Thursday, June 27, 2013

hadiah besday?

ha..dua ari je lagi besday nak mai dah..entah nape tentibe tahun ni incit hubby terromantik lak..

aku ingat lagi..tahun pertama kawin..time tu baru 2bulan la kawin..dia leh lupa oi besday aku ni ha..mau aku merajuk sampai menangis..bagi hint macam-macam sampai kene marah..pastu baru la dia ingat..ceit..

tahun kedua lak a.k.a tahun lepas..
time ni ngah pantang 36ari..tapi dah bali umah sendiri..mak pun dah balik kampung sebab nak pi umrah..so kami bertiga je kat umah sendiri la..kali ni dia ingat..tapi takde la nak selebret sebab ngah pantang kan..tapi dia suh pilih hadiah ape nak..

time tu aku pilih jam tangan sebab jam tangan cantik aku dah jahanam..yg ada tinggal la jam tangan bawak pi keje..ok..jam tangan aku memang ada dua..sebab i keje lasak..mana leh pakai jam tangan mahal..hihi

dia order online k..beberapa ari pastu sampai la umah..best gak..

tahun ni..???

eh..macam-macam aku request before tarikh..nak manja-manja konon..tapi laki aku ni mane jenis melayan oi..sedih..tapi sekarang dah tak heran sebab dia memang gitu..ada duit kang semua dilimpahkan kat aku gak..

tapi tahun ni..macam-macam aku request..baju la..kek SR la..paling dasyat..iphone 5..hahaha..

dia wat bodo je..tapi bile dah dekat ni..aku sebut balik..dia leh kata camni.."ala..yela..baru nak sperais..ish"..

haha..yela tu..dia kadang cakap yela..sampai masa..semuanya nan hado..heh

semalam..dia beli fon baru..ha..nanti cite kat entry lain..
tentibe dia tanya.."besday sayang ni nak hadiah ape? nak baju? kasut?"..aku pun diam..pikir..tak tau nak ape..sebab dah biasa beli sendiri..

tapi tak lama pastu..dalam kerete nak balik umah..aku cakap kat Umar..
"eh..tadi papa tanya mama la nak hadiah ape? leh tak mama jawab nak iphone 5"..

tentibe incit hubby cakap..
"ha..yg tu beli sendiri"..

hihi..paham..mahal no..lagipun beberapa bulan lepas dah dapat ipad mini kan..ipad mini ni hadiah tanpa ape-ape..senang kata saje-saje bagi..
laki aku memang gini..dia men beli je time ada duit..kalau takde..diam je la..

eh..tapi sampai sekarang tau tak tau nak hadiah ape ni..incit suami siap tanya..maksudnya dia tak kesah la kan asalkan kene harga..

handbag?
handbag yg ada pun melambak & cantik lagi..aku pun bukan jenis ikut fashion sangat..asalkan boleh guna je..takyah membazir..

baju?
tak tau nak baju ape..aku ni kalau leh beli sendiri..aku beli je sendiri..kadang tu mengecek kat hubby..dia bagi je duit suh beli..keje pun pakai uniform..so..ape de hal baju buruk ke ape..yg ada pun tak buruk-buruk..buruk pun sebab dah tak ikut peredaran sangat..

kasut?
kasut kulit hantaran kawin tu pun elok lagi..guna entah bape kali je..nak kasut mahal-mahal..mane aku guna..nak pi mane je kan..

henfon?
huhu..henfon idaman aku sekarang ni iphone 5..dah request kan..tak dapat..

ape lagi ek..adeh..kite tunggu je la ape hubby nak bagi..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!