Wednesday, June 8, 2011

pembukaan blog baru

Assalamualaikum..


terasa jeles tgk blog2 org lain..so rasa la nak buat blog sendri..walaupun dah ada beberapa blog sebelum ni..tapi belum ada blog yg khas utk berkongsi tentang hidup aku yg tak seberapa ni..so..hopefully blog ni berjaya la dilancarkan utk aku berbloging dgn bloger2 kat luar sana..hehe


sebelum ni memang agak malas nak update blog..tapi kali ni macam bersemangat pulak..lagipun dah ada pc baru..(tu yg semangat lbh tu..)..hopefully dapat la update blog ni sentiasa lepas ni..doakan aku rajin la ye tuk mengarang ayat2..maklum la..bahasa melayu fail..tu yg nak karang ayat cam malas je..


ok la..cukup la utk kata pembukaan blog baru ni..daa..

2 kata-kata orang ramai:

mama comel said...

happy blogging dear sista!! :)

c genk bah ne said...

teruskan berblog ya ^_^
da masa singgah2 la blog genk

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!