Wednesday, June 8, 2011

hari bahagiaku...

Assalamualaikum..




bertemu kali tuk kali kedua..hehe..terajin dah ni..




ok la..nak cite sikit..




bermula la kisah..tettt..ok2..tak mo melalut..




tanggal 1 mei yg lalu..secara rasminya aku telah menjadi isteri kepada seorang lelaki yg aku cintai..inilah hari paling bahagia dlm hidup aku..5thn 4bln 2ari kami menjalin hubungan sebagai pasangan kekasih..akhirnya kami di ijabkabulkan..alhamdulillah..semuanya selamat..




kalau nak tanya perasaan aku masa tu..erm..tak tahu la nak cakap macam mana kan..sebab aku memang takde perasaan gementar langsung..rasa relax je..hubby pun sama..hari sebelum majlis tu aku siap tanya kat anak2 sedare lagi yg ni majlis aku ke..haha..sungguh sengal..




terlalu banyak rintangan dlm kisah percintaan kami ni..kalau nak dihitung agaknya tak terhitung..tapi dugaan & rintangan tu la yg mematangkan kami..maklum la kan..kami kenal pun masa umur baru 18thn..kalau nak di ingatkan balik cara perkenalan kami..memang rasa nak tergelak..tapi dah jodoh kan..akhirnya kami disatukan jua..alhamdulillah..syukur sangat..




*selepas majlis pernikahan*
.




.




.




*ketika bersanding*

dikesempatan ni..aku nak ucapkan terima kasih pada semua yg terlibat masa hari bersejarah aku ni..terutama pada crew Butik Andaman Pengatin Remaja yg berjaya menyediakan pelamin yg aku nak..mekap pun cantik..memang semua kata muka aku lain..sama ada masa nikah mahupun bersanding..sampaikan my hubby terkejut tengok isteri dia dah jadi orang lain..hehe..thanks korang..sayang korang..hee~~

ok la..sambung esok lak..insya Allah..esok aku akan masukkan gambar pelamin & gambar2 masa majlis..daa...

1 kata-kata orang ramai:

AreNieZa said...

pengantin laki mahal sangat senyuman nyer.. puas da soh senyum..

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!