Wednesday, July 13, 2011

iklan oh iklan

Assalamualaikum..

entri kali ni bertajuk iklan..nape lak eh..sebab ada satu iklan ni yg wat aku malu nak tengok..lagi2 bile hubby ada kat sebelah aku tengok tv sama2..

nak tau iklan ape..iklan produk gambar bawah ni..

korang semua pun mesti perasan iklan tu kan..aku rasa dulu memang ada iklan tu..tapi dah lama tak dikeluarkan..sekarang ni ada balik..ish..bagi aku iklan tu tak sesuai pun dengan produk tu..nape tak wat iklan lain je..terlalu sek** la..aku duk terfikir..camne la kalau budak2 tengok..tak sesuai tul la ngan masyarakat kat M'sia ni..terutama yg beragama islam..

pihak yg berwajib pun sepatutnya tak keluarkan la iklan tu..harap maaf ye..aku betul2 tak puas ati..

2 kata-kata orang ramai:

oshin-jamel said...

halamak..x ingtla iklan nie..camne ek..blk kang kne tgk iklan nie..huhuh!

honey_neeza said...

pastikan akk tgk sorg2 je time 2..hehe

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!