Wednesday, July 13, 2011

miss them..!!!

Assalamualaikum..

entri kedua arini..erm..tadi baru sms ngan adik..dia cerite problem dia..tetibe menangis..nape???sebab jauh sangat nak jaga dia..*kalau dia baca ni mesti dia termuntah..wahaha*..bukan ape..adik aku ni careless sikit orangnya..semua nak di ingatkan..tadi dia mengadu..dia baru pas kene saman ngan JPJ sebab lesen ngan roadtax kerete mati..bile aku tanya camne leh kene..dia kata dia lupa nak renew..dia selalu bawak motor je..tapi roadtax motor dah mati..dia bawak la kerete..dia tak perasan lak roadtax kerete dah mati..alahai adikku..*kalau la akak ko ni dekat..mesti akak ko dah tolong ingatkan walaupun ko tak suke kan*ni la gambar family aku(tak semua ada)
my mom pun dah lama tak jumpa..last week dia balik ngan akak aku..tapi aku lak kene keje..so tak dapat la jumpa..two little boys tu pun aku sampai termimpi2..lagi2 la yg baby tu..waa..termenitis lak airmata ni..

tak tahu bile leh jumpa..tapi yg pasti next month leh jumpa..sebab raya..waa..tak sabarnya nak sampai bulan depan..pertama sebab raya..kedua sebab nak jumpa family..rindu giles..!!!

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!