Wednesday, July 13, 2011

tak tahu nak tulis ape..

Assalamualaikum..

hai semua..sihat???hopefully sihat la semuanya ye..rindu kat blog..rindu nak buat entry..tapi tak tahu nak tulis ape..ada benda nak tulis..tapi takde idea lak nak wat ayat..ish..nape ngan aku ni..agaknya idea aku still tido lagi kot..

mood bulan ni agak bengong..aku pun secara tak langsung telah menjadi bengong..haha..sabtu ahad lepas aku keje..langsung tak balik tengahari..isnin lak terpaksa bergegas ke JB seorang diri sebab ada kursus..kalau dapat tahu awal takpe la gak..ni tak..kul8.45 baru tau yg aku kene pergi JB wakil orang kat sini tuk attend kursus tu..aku pun merempit la seorang diri ke JB tu naik viva kesayangan aku..bak kata ofismate aku..aku terbang pegi sana..nape???sebab aku berada kat highway lebih kurang sejam je..haha..*tolong jangan tanya aku bawak bape laju..haha*

so..disebabkan semua perkara di atas..semalam aku cuti..!!!yeah..!!!hajat di hati nak amik cuti isnin minggu depan..tapi badan dah tak larat sangat semalam..so hubby pun kata cuti je..tido..aku pun cuti la..tido dari kul8-12..hubby balik kul11 pun aku ngah terbongkang..hubby pun ikut terbongkang la sampai kul12..dia pegi keje balik..aku pun terpaksa la masuk dapur..sebab kene masak..haha..ikutkan hati ni nak sambung tido sampai petang..pas makan tengahari..hubby ajak tido lagi sebelum dia pegi keje kul3..so petang tu aku tido la dari kul2-4..haha..teruk tul..puasa aku tido semalam..takde sape kacau..cuma bunyi mesin potong rumput je la yg kacau..*pakcik..terima kasih ye sebab kacau tido saya jap*

kesan tido semalam buat idea aku tuk hari ni still tido lagi..haha..tapi badan sangat segar..walaupun pagi tadi agak liat nak bangun..

konklusinya..jaga la kesihatan ye..rehat kene cukup..baru la idea yg keluar dari kepala otak kite ni bernas..hehe

daa...

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!