Wednesday, July 27, 2011

tabiat membaca..satu tabiat yg baik..

Assalamualaikum..korang nampak tak gambar atas tu..ada tak antara korang2 ni yg selalu buat macam tu..mesti ada kan..ok..kali ni aku nak share something ngan korang semua..

malam tadi macam biasa aku & hubby ada dinner ofis..so para isteri ni duduk la semeja..bercerite..berborak..aku paling muda..so memang tak banyak aku nak bercerite..lebih banyak mendengar..*memang selalu camtu pun*..mulanya diorang cerita la pasal en.toilet kat rumah kite tu..pastu ada la seorang isteri ni bercerite tabiat suami dia bile masuk toilet..mesti duduk lama dalam toilet tu..rupa-rupanya dia membaca surat khabar sambil berurusan dengan en.toilet la..so yg lain pun menyampuk sebab hubby diorang pun sama..

ok sambung balik..si isteri yg tadi tu pun bercerite..asalnya dulu dia memang tak minat nak buat ape yg suami dia buat tu..tapi 1 day dia try buat..1st time buat memang rasa tak selesa..tapi lama2 tiap kali pegi berurusan ngan en.toi..mesti dia nak something utk di baca..tak kira la paper lama pun takpe..anak2 dia yg masih bersekolah tu pun mempunyai tabiat yg sama..

aku lak memang ish..tak boleh la nak buat macam tu..rasa cam semacam je..ni bile teringat..tetibe terasa nak share kat blog ni..nak tanya pendapat2 korang gak..bagi aku tabiat membaca ni memang bagus..tabiat yg baik..amat baik..tapi agak2 korang..toilet tu tempat yg baik ke tuk membaca???..any comments???

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!