Thursday, August 25, 2011

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum..

hye semua..4hari je lagi puasa..mesti hari ni pun dah ramai yg dah start cuti kan..aku lak esok last keje..pastu dah cuti..bulan depan baru naik keje balik..dengan unit baru bersama bos baru..agak sedih & tak sabar pun ada..hehe..

ok la..aku rasa aku dah malas nak buat entri lagi kot lepas ni..tunggu naik keje nanti baru buat entri lagi..ni pun memaksa diri buat entri tuk ucap Selamat Hari Raya pada blogger2 kat luar sana..hopefully semua enjoy la ye raya tahun ni..semoga Ramadhan & Syawal tahun ni lebih bermakna pada kite semua..

kat sini aku nak mohon ampun & maaf kalau ada tersalah atau tersilap kata (taip) sepanjang kite kenal kat alam maya ni..0-0 la ye..

ni kad raya tuk korang semua..daripada aku & hubby..

*sila abaikan tangan tu..agak buruk..*

bersederhana la ye berhari raya..pandu kereta hati2..ingat orang yg tersayang..jangan pandu terlalu laju..& jangan pandu tergesa2..

ok..last kata..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN..daa...

4 kata-kata orang ramai:

feza said...

Selamat Hari Raya

honey_neeza said...

selamat3..

MindHeartBodySoul said...

Salam Neeza,

Salam 'Eidul Fitri.
Menawan blog ni. Umphhh!

honey_neeza said...

mindheartbodysoul:thanx..salam aidilfitri..

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!