Wednesday, September 21, 2011

felt craft..aktiviti terbaru..

Assalamualaikum..


ape khabar semua???rindu betul kat blog ni..bukan tak nak update..tapi agak sibuk sikit sejak minggu lepas..maklum la..kene set pejabat baru..banyak yg nak kene setelkan..


sekarang dah keje jauh sikit dari rumah..tiap hari kene drive 50km tuk sampai ke tempat keje..tak cam dulu..hanya 18km je dah leh sampai..pegi keje pun kene la pegi awal..balik sampai umah pun jadi lambat..balik je terus masak pastu makan..


kalau kat umah..memang susah la nak update blog..hubby dah menguasai laptop tu dulu..kalau dapat kat tangan aku pun cam tak sempat je nak update..kat ofis lak lum ada internet lagi..tu yg susah betul nak update blog..


ok..ni aktiviti terbaru aku..




apende ni???ala..mesti ramai dah tau..ni la felt craft..aku sangat geram bile tengok orang buat felt craft ni..pernah cakap kat hubby yg aku nak beli kit tuk buat semua ni..tapi dia tak menyokong..dia kata kang aku buat jap je lepas tu dah tak buat..hehe..tu la aku..kalau bab menjahit ni memang ikut mood je..sama la cam jahit manik kat baju tu..kalau takde mood..bertahun kot baju tu nak siap..kalau mood ok je..bape ari je dah siap dah..


tapi secara senyap lepas raya masa tu aku pun beli la kain felt ni secara online..bile dah sampai baru tunjuk kat hubby..mulanya memang dia buat tak endah je..bile aku dah start buat..baru dia ok sikit..

ni la benda pertama yg aku buat..hp case tuk pda aku..seari suntuk aku buat..nasib baik hari tu hari sabtu..so dapat la siap dalam masa seari..yela..dah lama tak menjahit..terkial2 la gak nak mula tu..
lepas misi pertama complete..baru la try buat yg lain..sebenarnya banyak lagi yg aku dah buat..sekarang tengah sibuk buat keychain tuk anak sedare..pastu sibuk nak buat bear tuk diri sendiri lak..bile tunjuk kat mak..mak pun kata cantik..waa..lagi bersemangat la aku nak buat..sampai ke tempat keje aku bawak benda ni..mengangkut la beg tiap ari..sekarang tengahari dah tak balik masak..so aku pun luangkan la masa tuk buat felt ni.. (ni pun salah satu sebab gak nape aku tak update blog..hehe..)


ok la..daa...

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!