Tuesday, September 27, 2011

alhamdulillah..rezeki..

Assalamualaikum..

hai semua..lama betul aku tak jengah blog ni..apetah lagi nak BW..memang tak terbuat la..rindu waktu2 BW dulu..lepas ni tak tahu

la dapat BW ke tak..

dulu bile takde keje je mesti update blog +

BW..tapi sekarang aku sibuk buat benda ni..


ye..aku sekarang ngah gile felt craft..hehe..mulanye saje2 je suke2 buat tuk diri sendiri..geram tengok orang lain buat benda ni..so aku pun try la..alhamdulillah..berbakat gak aku ni..hehe..ada la gak yg dah terjual..dah orang nak beli kan..aku jual la..

alhamdulillah gak sebab semalam aku dapat berita gembire..dah delay 2hari..bile test..alhamdulillah +ve..hubby kata pasni dah tak boleh nak lasak2 lagi..tapi aku ni kadang2 leh gak terlupa..sesuka ati je aku berlari..main resling2..

hope everything is ok..4bulan kot tunggu..hehe..berkat jaga 2orang baby masa raya gaknye ni..salah sorang tu anak mama comel la..aisyah..yg taknak dengan sape2 kecuali mak ayah dia je..tapi bile aku pakai tudung..boleh je dia nak dgn aku..bile camtu semua kata aku ada adik kecik kat dalam tu..haha..aku aminkan je la..

lepas ni kene banyak jaga diri..kene banyak gak menyimpan..baby sekarang banyak guna duit..adus..ni la dugaan hidup kan..kene hadapi dengan tenang..insya Allah..rezeki tu ada kat mana2 je..

ok la ye..doakan kesejahteraan kami sekeluarga..daa...

3 kata-kata orang ramai:

oshin-jamel said...

chumelllnye......nk hello kitty tue ble?hehehhe~~

Kathy Tuah said...

hello kitty tu comel!!

p/s - congrats ^^

honey_neeza said...

kak oshin..buleh je..hehe
kathy..hehe..comey kn..rsnye dlm byk2 hello kitty la yg comey..tp bsr la..

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!