Thursday, November 10, 2011

cupcakes & coklat..

Assalamualaikum..

ape khabar semua..hope sihat la hendaknye ye..aku so far sihat alhamdulillah..entry kali ni nak cerite sikit aktiviti ujung minggu yg baru ni..memang la cuti kan..tapi aku betul2 merasai cuti hanya pada hari isnin..sebab sebelum tu sibuk menyiapkan tempahan cupcakes & coklat utk hantaran pertunangan seorang sahabat aku ni..bff la katakan..

ni la sahabat aku tu..cantik tak..hehe..di kesempatan ni..aku nak ucapkan la 'SELAMAT BERTUNANG'..jangan tunggu lama2..kang di kebas orang lak..


ni la coklat yg aku buat tu..yg ni aku sponsor je utk dia..saje sebagai hadiah..dulu masa aku tunang..dia sponsor kek utk hantaran tunang..tapi coklat ni bukan aku yg gubah..kalau aku gubah tak jadi camni..jadi lagi buruk kang..macam biasa la..bab menggubah ni mak kau la..aku siapkan je..so mak tinggal gubah..aku suka sangat coklat ni..sebab nampak sweet..

ni lak cupcake yg dia tempah..dia tak tetapkan nak camne..so aku buat je ala2 taman bunga..simple..but bagi aku nice la..tak terlalu semak mata memandang..


ada lagi satu tempahan coklat..tapi biasa je..lebih kurang cam yg tadi..tapi aku tak gubah..tuan empunya kata nak buat sendiri..gambar pun terlupa nak ambik..benda ni semua memang minat aku..tapi belum dapat nak buat betul2 lagi..masa belum cukup utk bagi tumpuan sepenuhnya kat minat aku dalam bidang kek ni..nanti la dulu ye..

ok la..daa...

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!