Thursday, September 20, 2012

10 tahun merasa..

Assalamualaikum..

10 tahun merasa..???merasa ape tu..???

ok..jom baca lagi..
*di ingatkan..entry ini adalah entry luahan hati & entry yg panjang*

just nak share 1perkara..

&

1produk..

Since 2002..muka aku sangat la teruk dgn jerawat2 & merah2..time 2 usia baru nak meningkat remaja..baru 15tahun..faham2 la..time tu la kite ni nak dipandang cantik atau tak..time tu la kite nak melawa..tapi aku tak dapat rasa pun semua tu..sebab muka aku sangat la teruk..semakin hari semakin teruk..time tu kulit sangat sensitif..termasuk kulit tangan sekali..aku tak boleh pakai jam murah2..jam yg tali getah & gelang2 selain emas..

tapi time2 ni la kite nak try semua benda tu kan..kalau aku guna gak..habis gatal2 jadinya..lama2 jadi luka..berdarah..berair..

sedih..

muka jangan cakap la..jenis jerawat degil..memang tak boleh nak pecahkan selain koyakkan sikit kulit tu..tu pun kalau jerawat dah betul2 masak..kalau tak memang akan bertambah buruk la..

lagi menyedihkan..jerawat banyak kat zon T..terutama bahagian hidung..so time tu tebalkan je la telinga bile orang kata aku badut..

yup..10 tahun aku tahan semua tu..sampai dah lali..erm..lagi meruntun hati bila orang pandang lain macam je kat aku..kutuk2..

fuhhh~~..

sedih..

dalam family pun aku sorang je yg spesial kulit camni..try produk ape pun tak jalan..

masa pregnent..kulit makin bertambah teruk..tak tahu nak buat ape dah..


try 1 produk MLM ni..tapi baru guna seminggu..kulit makin teruk..hampir rm200 aku habis cmtu je..sampai sekarang ada lagi kat umah..tak guna pun dah..

lepas tu..hubby suruh try guna 1produk ni..

As Beauty

produk ni kakak susuan hubby yg jual..dia jadi dealer..aku pun pasrah je la..hubby terus suruh je beli yg normal set..rm120..*dan dan je terus nak beli yg normal set kan..takmo lak try trial set*

my sis in law kata normal set ni boleh tahan sampai 4bulan..kire..kire..kire..murah..sebulan baru rm30..not bad..try je la..teruja gak la masa dapat..

memang ada perubahan positif..sangat seronok..

selepas 2minggu
jerawat mengecil & mengecut
 

selepas sebulan..
jerawat makin menghilang


selepas 2bulan..(selepas 9jam guna krim siang As Beauty + loose powder + 2kali cuci muka guna air sebab ambik wuduk)


selepas 5bulan
kulit muka dah cantik licin berseri


gambar terkini

alhamdulillah..semua perubahan ni berlaku selepas aku berkahwin..thanks to my hubby sebab terima aku seadanya..

sekarang ramai yg tanya aku guna produk ape..dan aku tanpa segan silu apetah lagi nak kedekut kan..aku pun share la..benda baik..memang sepatutnya kita kongsi sama2 kan..

alhamdulillah gak..rezeki anak..aku dapat jadi dealer utk As Beauty..

utk keterangan lanjut..boleh pm saya..
http://www.facebook.com/pages/As-beauty-segamat/362076510538209

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!