Tuesday, September 18, 2012

meniarap, telentang & mengundur

Assalamualaikum..

Selamat Hari Malaysia..!!!

Yeah..sebab ada Hari Malaysia ni la aku dapat cuti panjang sikit weekend baru ni..rasa seronok bile dapat duk dgn anak lama sikit..

Sabtu lepas baru berkesempatan tengok umar meniarap, telentang & mengudur..sebelum ni pengasuh dia ada gak cakap yg Umar dah pandai meniarap..tapi kat rumah dia taknak lak buat..sabtu baru ni balik kampung..bile balik kampung aku join la mak depan tv..letak umar atas tikar buluh..tak lama pastu dia meniarap..

waa..

hati time tu punya la seronok kan..pastu bile kite meniarapkan lak..dia telentang sendiri..dalam ati duk cakap..untungnya cuti kali ni dapat tengok dia buat semua ni..

ahad lak dapat tengok dia buat sendri dua perkara tu..dan ahad tu gak la aku keluar pegi belikan mainan untuk dia sebab dah janji..bile dia pandai meniarap je aku nak belikan mainan untuk dia..sebelum ni ada gak belikan..tp lebih sesuai dimainkan masa baring je..janji kene tunaikan la kan..

so petang ahad tu aku letak mainan depan dia masa dia meniarap..dia try la nak ambik mainan tu..tup tup tengok dia mengundur lak..huu..~~

gembiranya tak terkata..


*umar dan mainannya..masa ni dia belum tau meniarap lagi*

sekarang bile ada masa je & duduk depan komputer..mesti ada je aku nak search berkaitan baby & perkembangan baby..pastu mula la sibuk nak belikan mainan untuk Umar..kadang pegi jalan2 tu geram je tengok mainan..tp duk fikir tak sudah..'Umar dah boleh main ni ke..???'

so bile search..dapat tau dia dah boleh main..cepat2 je rasa nak beli..*ok..cam sekarang la..aku taip laju2 sebab jap lagi nak keluar beli mainan untuk Umar..*sape yg tak suka tengok perkembangan anak kan..

ok la..nanti aku sambung balik..nak berlari pegi mall beli mainan Umar..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!