Tuesday, September 18, 2012

my little one..

Assalamualaikum..

My little one umar uzair..dah nak masuk 4bulan dah umur budak ni baru mama dia nak kenalkan kat dalam blog..*sebelum ni mama dia sibuk la jaga dia..ish..


Muhammad Umar Uzair nama diberi..panggilan Umar..nama dipilih oleh mama & papa..papa dia yg sibuk sangat nak bagi nama Umar sejak aku pregnent kan si kecik ni..aku lak tambah nama Uzair tu..jadilah Umar Uzair..

Salah seorang oficemate hubby tanye ape nama anak kitorang..hubby pun jawab la Umar..dia terus cakap..mana ada orang bagi nama tu lagi sekarang ni..hubby hanya mampu tersenyum..hahahaha..masa mula2 hubby nak bagi nama ni pun aku berpendapat camtu..tapi bile aku gabungkan dgn Uzair tu jadi sedap lak..terus la aku setuju..lagipun maksudnya baik kan..

Umar = yg memakmurkan..

Semoga Umar memakmurkan hidup kami sekeluarga..



0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!