Wednesday, January 9, 2013

kembali berblog..yeah..!!!

assalamualaikum..

rindu nak berblog..nak buat blog baru..pikir-pikir..ahh..malas la..guna je blog yg ada ni..

petang-petang gini..time tgh lapar lak tu..rindu nak baking mem'baking'..haha..sila abaikan bahasa yg digunakan ye.. 

bukan tak nak baking mem'baking' lagi ni..tapi biasa la..hero kecik dah semakin lasak..suka bebeno ikut aku ke sana ke mari..memang tak dapat la nak mem'baking'..sejak ada hero kecik tu..aku dapat sekali je buat cupcake..tu pun buat malam-malam time dia dah tido..pastu..nan hado..tak dapek nak buat lagi..

anak dah mula pandai mengemas..so..secara tak langsung rumah aku pun dah makin 'cantik' la kan..rumah pun dah bertambah besar..bukan main banyak la aku kene kemas..sini kemas..sana sepah..waa..kadang rasa nak nangis woo..

sekarang duk sibuk nak mencantikkan rumah..dengar-dengar incit hubby nak dapat durian runtuh..alhamdulillah..so aku paw la utk decorate rumah..tengok blog sana..blos sini..tibe-tibe teringin nak mini garden lak..aduhai..request lagi kat hubby..hubby kata ok..so..survey-survey barang..pastu idea lak takmo nak datang kan..terus sms adik yg baru je abis final exam mintak dia decorate kan..siap suruh dia datang rumah tolong buatkan lagi..

ok..adik aku tu budak architecture..so dia tau la serba sedikit..sebelum aku perabih duit entah jadi ape..baik aku guna consultant yg leh dapat free ni kan..at least puas ati sikit..

berangan nak ada elemen air..tapi tempat kecik..so pilih bunga-bunga yg colorful + patung-patung garden yg comey-comey tu..dah survey dah..hihi..excited..tadi pun dah beli 3pasu pokok bunga..dah ada 3kaler..

pokok-pokok kat rumah semua cam tak seri je..so beli la pokok baru..

gambar pokok update esok..tu pun kalau ingat + tak bizi..

ok..bye..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!