Thursday, January 10, 2013

Apple ke Samsung???

payah ek kalau orang suruh buat pilihan camni..

ipad mini ke note II..

fenin di buatnye..

pagi tadi time aku kat ofis..incit hubby anta sms..
'takyah la beli bateri htc 2..nanti nak beli tab..'

waa..terus balas..tak nak la tab..nak ipad..

ececehhh...

incit hubby pun reply 'ok'..

betul-betul nak belikan ni ye..

malam balik umah bincang lagi..incit hubby survey-survey harga..siap tanya 'camne???nak yg mana???..'

terus tengok-tengok..survey-survey..jatuh cintan lak kat ipad mini..tak besar sangat..tak kecik sangat..

tengok-tengok harga lebih kurang dgn note II..spec note II pun lebih sikit..cuma 1 smart phone..1 lagi tablet..aku memang nak tablet..erm..alangkah indahnya kalau incit hubby belikan ni..


samsung ativ..memang di puja-puja dari awal lagi..sebelum window 8 terjual kt malaysia ni..

harga???

dulu pernah survey..RM3k++

incit hubby kata membazir je..

bile dia kata gitu..terus muncung yg tak bape panjang la..sebab ada betulnye cakap dia tu..

ni nak dapat ipad pun dah kire bersyukur dah..

tapi dia duk ulang 1 soalan ni..

'sayang nak ipad ni nak buat ape???'

aku pun terus menjawab..'senang la nak online..nak jawab order pe semua..'

dia jawab lak..'laptop kan ada..'

aku jawab lagi..'laptop orang kan bateri dah rosak..leh guna kat bilik je..kalau duk luar takleh guna..pastu nanti umar kacau..ada ipad leh landing atas katil sambil tidokan umar..'

ceh..panjang kan ayat aku..dia terus terdiam..

hahaha..akhirnya..dapat gak tablet yg aku tak pernah idamkan sebab rasa cam tak mampu pun nak beli sendiri..kumpul duit asyik tak cukup-cukup je..

insyaAllah duit terpijak incit hubby tu dapat isnin depan..katanya la kan..hope ni rezeki kami 1 family la..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!