Sunday, January 20, 2013

lep u..!!!

lep u..!!!
lep u..!!!
lep u..!!!

ececeh..lep u lep u gitu..

mood tulis taip blog pagi-pagi buta sebab takleh tido punye pasal..

tadi dah tido..Umar bangun nak susu lak..so bangun la buat susu..bagi dia susu..tukarkan pampers..pstu dia yg lena..aku yg terjaga..nasib bek esok ahad ye..kalau isnin..aku paksa gak diri utk tido..

eh.eh..apekejadahnya duk lep u dari tadi..tajuk pun lep u gak..haha

saje menggedik nak lep lep anak sendiri..

selit gambar-gambar Umar bulan ni..

jom cekedot..

*budak baru bangun tido..ok..aku jarang betul amik gambar dia baru bangun tido sebab biasanya bile dia bangun tu aku ngah terkocoh kacah bersiap nak pi keje..pagi tu elok dia senyap sikit & aku tak bape nak lambat sangat la bersiap..so..snap jap..tangan camtu sebab sibuk nak amik henpon mama..*


*dua gambar ni Umar ngah makan jelly@sumi..aku tak ajar pun dia makan benda ni..papa dia yg ajar..incit hubby yg gigih gigit belakang bungkusan tu utk buat lubang..asalnye dia la yg bagi sikit-sikit..tapi lama-lama Umar pegang sendiri..so sejak tu papa buatkan lubang je & Umar makan sendiri..suke dia makan benda ni..*

*gambar latest..gambar mandi pagi tadi..Umar ngah duk ralat tengok buih sabun..pastu gerak slow-slow try nak amik..bile pegang..tak dapat genggam pun benda tu..try amik lagi..sama gak tak dapat..hahaha..aku dah gelak je dalam ati..'tu buih sabun la nak..mane leh amik..leh rasa je kat tangan tu'..jenuh aku duk cakap dalam ati..dalam pikiran duk kata bia la dia belaja..aku la rajin layan dia mandi lama-lama..papa lak rajin ajak dia mandi sama kat bath tub tu..dah cam papa dugong ngan anak dugong je aku tengok bile diorang mandi sama..Umar lak memang tau je kalau papa ajak mandi..punye la dia suke..time mandi mengekek-ngekek dia gelak..*

*ok..dah hensem..arini incit hubby ajak balik umah mak..dia nak sembur racun anai-anai kat umah mak..tapi tak tido sana pun..esok dia keje..so gigih la aku siapkan Umar..time ni dah kul12++..incit hubby balik keje kul1.30..aku lak tak mandi lagi..selalu kul11 dah mandi..tapi disebabkan ujan..so kami bermalas-malasan la nak mandi..pas mandi..dah hensem..upah susu..tak lama dia tido depan tv..lega ati mama sebab leh tinggal pi mandi sebelum papa balik duk membebel kat mama..hihi*

*nak selit gambar Umar kene demam campak..abis merah-merah muka dia..memang nampak sangat sebab dia putih..tapi bile snap gambar..tak bape nak nampak..just merah-merah je..tak naik bintik-bintik air tu..cukup merimaskan mama..bulan ni je aku dah amik cuti emergency 2kali..isnin ngan rabu..lantak la bos aku nak bising ke ape..yg penting aku dapat jaga anak aku..tapi rasanya bos yg ni ok je..dia mesti paham kan..tapi..tapi..tapi..disebabkan bulan ni dah amik cuti 2ari..next month dah takde cuti la jawabnye..cuti tahun aku ciput je..cuma 14ari..incit hubby punye cuti la yg wow!!! 35ari tu..tapi dia, beberapa public holiday je yg leh cuti..yg len..kalau nak cuti..kene apply..*

eh.eh..incit hubby ni keje ape..???hahaha..len kali aku cite..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!