Thursday, January 17, 2013

cool blog oh cool blog !!!

mengimbau kenangan..

ceh..ayat jiwang lak..


ok..majoriti semua orang kenal gambar atas tu kan..ye..cool blog..benda ni rasanya memang femes sangat kan..ada cerita di sebalik cool blog ni..

since after bersalinkan Umar..aku langsung tak beli cool blog..

kenapa???
jawapan : entah..

hahaha..saje je kan aku ni..ok..ok..bukan ape la..aku takde ati nak beli pun..padahal masa pregnen dulu..aku antu gile ngan benda ni..balik kampung mesti merengek kata incit hubby suh beli benda ni..tak kira la balik umah mak ke..balik umah mertua ke..mesti nak..ok..time keje jangan cakap la..time lunch dapat ni je pun takpe..takyah beli makanan lain..

tapi aku control gak sebab kandungan gula mestilah tinggi kan..masa pregenen..memang aku takleh dipisahkan dgn cool blog & seangkatan dengannye cam fresh oren, slurpee, air sejuk biasa, ais..ok..semua tu  aku antu..ais yg dulu aku tak pernah kunyak pun..tapi masa pregnen..ais tu dah cam snek..makan malam kat luar pun aku order je air sejuk..biasanya fresh oren la jadi pilihan..tak mintak ais kurang ok cam sebelumnya & juga sekarang ni..

nak tau ape jadi kat anak aku si Umar tu..

ok..natijahnya..*walawei..bahasa sungguh aku ni..haha* Umar sejak lahir je takleh panas sikit..even dia takde la nak menangis ke merengek ke..tapi bile panas sikit je mesti dia dah berpeluh-peluh dah..basah pale dia ngan peluh..lepas mandi pun camtu..

ofismate kata dari dalam perut lagi mama dia ni tala sejuk je..kuar pun takleh nak panas..nasib bek la dia tak nangis / merengek je bile panas..kalau tak..memang demand sungguh la kamu Umar..bukan lahir kat obesi pun..

umar dalam kete nak pi umah pengasuh

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!