Monday, March 4, 2013

ESP shaklee..

shaklee..!!!

dah lama nak share benda ni..tapi asyik tak tertaip je..adush..

ok..jom la share arini..minggu ni pun minggu bertenaga aku nak share pasal shaklee ni..dari kat fb..kat page..sekarang kat blog lak..jom..jom..jom...

cekedot..cekedot..

ENERGIZING SOY PROTEIN


aku kenal shaklee ni dengan ESP..time tu tak habis pantang lagi..sebelum tu aku baca je kat fb..tapi tak pernah lak nak tanya pape n tak cari pun info pasal shaklee ni..bile dah amik ESP ni baru tau yg shaklee ni best..best sangat..

susu badan aku memang tak banyak..so aku amik la ESP ni..lepas consume ESP ni..susu memang banyak..kalau susu kan Umar malam-malam..time mengantuk..memang terpancut-pancut susu tu..kalau time sedar leh la nak kawal flow susu tu kan..time mengantuk..memang tak dapat la kan..bile anak dah refuse..baru tengok nape dia lepaskan tapi ngek ngek lagi..

rupanya susu laju sangat..sian dia..pam pun meriah..memang best..tu baru amik ESP je..kalau amik full set..lagi meriah kot..tapi sayangnya bile aku start keje n kebetulan baru start puasa..Umar terus refuse utk bf..tapi aku pam..cuma..dah tak jadi meriah susu tu bile aku dah jarang pam..n Umar pun dah taknak hisap..sedih gak..

aku keje outdoor..memang susah nak pam..sedih..last-last minum ESP gitu je..dulu masa susu tak banyak..memang campur dgn fm..so bile anta umah pengasuh..anta fm je la..malam ajar direct bf..takpun bagi stok susu yg ada..

ESP ni memang best..bile minum..perut akan rasa kenyang lebih lama..so sape nak maintain cantik je tu leh la amik ESP ni..takde la keje nak makan sokmo..sape yg tak sempat nak makan pun leh amik shaklee ni tiap pagi..sape yg nak puasa n malas nak sahur lagi la di alu-alu kan sangat..

cer baca ni..

ESP yang MULTITASKING
------------------------------------
 
Anda nak KURUS
- ESP mengawal selera makan

Anda nak PUASA 

- ESP memberi rasa kenyang lebih lama dan membekalkan tenaga sepanjang hari

Anda nak TAMBAH SUSU IBU

- ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu

Anda nak CANTIK

- ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit

Anda nak SIHAT

- ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya (ESP mengawal paras gula dalam darah, mengawal kolesterol, menjaga kesihatan jantung)

Jika anda HAMIL

- ESP menguatkan rahim dan membantu pembentukan otot janin

Jika anda NAK HAMIL

- ESP memelihara dan memulihara rahim

actually banyak lagi nak share..tapi kang panjang pulak..esok-esok la share ape lagi yg best dgn shaklee ni kan..

camne nak order..

jz sms/call me 0137149109 (neeza)

harga terbaik akan diberikan..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!