Wednesday, March 6, 2013

perkembangan yg membanggakan

pale tengah duk ingat Umar je memanjang..
nape???
bukan sebab risau ke ape..sejak anta kat pengasuh yg sekarang..aku ok je..tak pernah rasa tak sedap hati..Umar memang anak emas kat family diorang..alhamdulillah sangat..kadang rasa diorang jaga lebih baik dari aku jaga..akak tu pun dah ada pengalaman..mak mertua dia pun banyak sangat la pantang larang & petua..sakit sikit je dah buatkan ubat..cepat je baik..

ok..yg wat aku ingat sangat kat Umar arini sebab keletah dia malam tadi..aduh..memang terasa sangat..dia dah mula memapah..dia duk memapah kat kereta dia tu..terduduk je bangun balik..balajar jalan..try lepas tangan sikit-sikit..suka sangat tengok..tapi aku dapat layan jap je..sebab ada urusan biznes online aku tu..

so papa take over layan Umar..suka je tengok..jap-jap kang dia datang nak berpaut kat aku sambil senyum-senyum..alahai..comeynye tengok dia..malam tadi la nampak sangat dia bersungguh buat sesuatu..selalu dia cepat bosan..biasa la budak kan..

aku abis buat keje..layan la dia jap..layan punya layan..tengok jam dah nak pukul 11..ait..tak ngantuk ke budak ni..adush..last-last aku yg ajak dia pi tido..dia pun dah penat..tak merengek tak ape..tepuk-tepuk terus tido..

malam tadi la aku dapat tido nyenyak..tau-tau dah pagi..Umar pun tak berbunyi mintak susu..selalu 2-3 kali gak la aku bangun bagi dia susu..bile bangun pagi tu..baru terpikir..penat betul budak ni tido..leh je dia tido tak bangun mintak susu..

before Umar tido semalam..papa pesan..'Umar tido..Umar mimpi belajar jalan..esok bangun-bangun je dah pandai jalan dah..'..haha..pandai je papa tu..

hope harini Umar dah leh menapak beberapa langkah..leh la mama bawak jalan-jalan nanti kan..yea..kasut ondeway order..3pasang..janji kat Umar nak bagi kasut baru bile dia dah pandai jalan..leh main bola dgn abang-abang n papa..yea..leh pi taman..

Umar bersama Metoo tersayang..muka baru lepas nangis..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!