Wednesday, April 17, 2013

ESP the best!!!

sekarang tiap ari nak shake ESP je keje..sukatan tiap ari adalah 3scoop sahaja ye..tapi kadang aku rasa cam nak shake lebih dari tu..SEDAP!!! lagi sedap bile shake dgn air sejuk..lagi la kat umah tu dah ada penapis air 3 suhu kan..senang betul aku nak shake..milo 1scoop..ESP 1scoop..pastu tambah air sejuk..air tu aku men agak je..malas nak sukat..agak-agak pekat tak pekat sangat la..

dulu pernah amik ESP ni..tapi tak ligat sangat nak minum..tak tau la nape..sekarang amik balik..tapi rasa cam nak shake je keje..

nape aku amik ESP ni???
sebab utama..2-3bulan ni aku ada masalah hormon..malas nak amik pil dokte tu..so aku decide utk amik shaklee la..set utk masalah hormon adalah ESP+alfalfa+GLA..
sebab kedua..tangan gatal asyik usik muka je..so pori jd makin besar..tak sempat tutup dgn elok..dah gatal tangan picit-picit lagi..ESP ni elok utk kulit tau..bukan muka je..ujung minggu kang aku nak wat masker..dah lama tak ber'masker' ni..
sebab ketiga..aku nak bagi Umar susu badan balik..so kene amik set penyusuan la..ok..set penyusuan ni terdiri daripada ESP+alfalfa+ostematrix..ni set biasa je..kalau 3M paling bagus..tambah vita-lea+b-complex+vita c..

sebelum ni memang aku dah amik ostematrix..hubby dah amik lecithin+alfalfa+herb lax..satu lagi..b-complex share berdua..tapi b-complex yg bagus ni la yg kitorang memang mengelat betul nak telan..sebab kene telan after breakfast..selalu terlupa je kejenye..

aku tengok..kebetulan dah ada ostematrix, alfalfa n b-complex kat umah..so aku tambah la ESP dgn vita E..diam-diam dah banyak dah produk shaklee ni kat umah aku..


*my fvrt ESP+milo shake*

*vita E complex*

*ostematrix*

*set bajet penyusuan*

*set 3M*

start consume semua ni jumaat lepas..malam tu gak aku start buat power pumping sebab dah 9bulan tak direct bf Umar..so aku kene wat la PP angin..yg best..ari ke4..susu dah mula kuar sikit..alhamdulillah..bile free je aku akan pam..tapi tak lama..malam je aku akan PP dgn betul dan lama..aku buat 10minit kanan, 10minit kiri..sampai la sejam..

semoga Allah permudahkan niat aku utk bagi Umar susu badan balik..
aminnn...

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!