Thursday, April 18, 2013

produk kecantikan tumbuh bagai cendawan..

sekarang banyak betul produk kecantikan..rata-rata produk tempatan..bagus..bagus..dah semakin maju rakyat malaysia ni..produk luaran tak kurang hebatnya..semakin maju..
hak utk memilih terletak pada individu tertentu..

pengalaman 10tahun kulit bermasalah memang mengajar aku utk memilih produk-produk tertentu..biasanya aku memang akan aware sikit la dgn produk yg more to chemical ni..lagipun family ada sejarah cancer..so taknak la sebab silap pilih..aku kene cancer kulit lak..

so far sejak guna As Beauty ni..kulit memang dah ok sangat..tak sangka tau..masalah yg aku hadapi 10tahun lamanya blh hilang camtu je dgn As Beauty..seawal 2minggu je aku dah nampak kesannya..jerawat semua kecut..kulit dah nak mula licin..memang seronok time tu..

alhamdulillah berkekalan sampai sekarang..utk dalaman..aku amik vitamin dari Shaklee je..dulu awal-awal tak amik pun utk penjagaan dalaman ni..tapi yela..kulit dah makin meningkat usia sama dgn tuannya..n sejak ada anak ni memang sibuk je..tak dapat nak uruskan muka sangat..kadang cuci muka pun lambat..dgn As Beauty alhamdulillah walaupun lambat cuci..muka still ok lagi..takde la nak rasa gatal-gatal cam sebelum ni..kalau dulu..lambat cuci je muka dah merenyam..

dgn As Beauty ni gak la aku dapat cari side income..dapat jadi dealer..berkembang dan terus berkembang..alhamdulillah rezeki utk kami sekeluarga..utk jual produk lain tu memang boleh je..tapi aku memang tak berani sebab aku tak guna produk tu..aku just share n jual produk yg aku dah guna..aku dah dapat rasa keberkesanannya..so bile customer ada masalah..memang aku dapat guide dgn baik sampai dia berjaya dapat cam ape dia nak..

so far memang aku hanya jual As Beauty n Shaklee..sebab ni je yg aku ambik..yg lain cam Aura White ke ape semua tu..memang teringin nak amik stok utk jual..tapi pastu pikir balik..aku memang tak dapat nak jawab kalau customer aku amik nanti bermasalah..

nape aku suka As Beauty ni..(ni pun tau bile dah jadi dealer)..sebab As Beauty ni dapat kelulusan KKM tau..before ni semua produk yg aku pakai takde pun kelulusan KKM..lagi-lagi la produk luar negara..lagi la nan hado..




so bile dah ada kelulusan KKM ni memang selamat la digunakan kan..insyaAllah..so bile pregnent pun memang boleh sangat la nak guna..aku dulu start guna pun masa pregnent 7month..

nak try gak??? blh sms/call/whatsapp : 0137149109

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!