Tuesday, April 9, 2013

ESP SHAKLEE..membantu meningkatkan pengeluaran susu..

nak share feedback customer yg ambil ESP Shaklee..

semalam saje je borak dgn kawan a.k.a my customer yg ambik ESP Shaklee ni..masing-masing baru ada baby n consume ESP utk banyakkan lagi susu..


tergelak aku baca komen-komen kawan-kawan aku ni..masing-masing duk cakap breast nak meletop bile amik ESP ikut sukatan yg betul..

yg sorang kawan aku ni consume ESP before bersalin lagi..hari ketiga pas bersalin je susu terus banyak..siap kata memang patut amik awal masa pregnen..

yg sorang lagi consume ESP masa anak dah kene kuning teruk..time tu memang dah campur fm dah..dia mula risau bile kuning anak tak turun-turun..terus order ESP..sebelum minum ESP..stok yg ada cukup-cukup je utk anak dia minum..memang takde lebih..lepas dapat ESP tu..dia terus minum..esoknye susu terus banyak..sampai dah boleh buat stok..anak dah tak minum fm lagi dah..FULLY BF tau..!!!

bile tau semua ni..aku memang rasa hepi sangat..dapat tolong kawan-kawan utk fully bf..walaupun sesungguhnya dulu aku gagal utk bf Umar sepenuhnya..

nak order??? sms/call/whatsapp : 0137149109

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!