Tuesday, April 9, 2013

Slap Chop


sabtu 06042013..stock slap chop dgn stock stationary utk dijual dah sampai..

hihi..cam pertama kali je dapat stock kan..dah banyak kali dah sebenarnya..yela..orang biz kan..tapi kali ni aku hepi sikit sebab 1st time beli barang utk dapur daripada supplier..best..best..

*eh..ada nak cite la stock utk wooden toy yg baru dalam seminggu masuk kedai My litte One Shop..ni pun excited menunggu stock..

sabtu tu nak try slap chop ni memang tak dapat sebab after amik je barang ni..tak lama terus balik kampung..anta stok stationary utk adik ipar jual kat sekolah..

so balik dari kampung ahad tu kitorang terus la try..kebetulan Umar tido tak hengat dunia..kitorang laki bini masuk la dapur..mengecop la bawang..hahaha..best wo..time ni incit hubby yg try..peh..memang best..senang gile..

nape aku nak sangat beli Slap Chop ni??? sebab sejak Umar 8bulan++..aku dah masak yg kasar-kasar sikit utk dia..dah tak guna puree je..stok puree pun dah takde buat lagi dah..semua guna fresh..

dulu tiap pagi aku parut lobak dgn kentang..campur dgn beras yg dah dikisar kasar..cincang ayam sikit..kadang telur..kadang daging..memang agak membuang masa kat situ..tu yang bile nampak slap chop ni..aku terus cari kat supplier..terus order..tu yg dah sampai punya la hepi kan..

ni dah 2kali aku guna..semalam letak sawi+lobak+kentang+telur itik..sayur tu semua aku chop..pergh..best gile tau sebab senang..arini aku letak bunga kobis+lobak+kentang+kacang buncis+daging ayam..lagi meriah kan..hihi..tiap kali masak mesti aku letak lobak..so pagi tadi memang colorful gitu bubur Umar..semuanya aku chop..jap je..jimat masa..

niat utama beli Slap Chop ni sebab nak masak best-best utk Umar..masuk sayur macam-macam..daging/telur/ayam/puyuh..baru la dapat khasiat yg cukup..lagipun aku ni mama berkerjaya..so semua nak cepat..ada benda camni memang membantu sangat la..

*iklan jap..hihi..ni la slap chop..sape nak leh masuk page kt fb..My little One Shop..RM28 je siap postage..tak mahal pun..berbaloi la..*

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!