Wednesday, April 24, 2013

matlamat hampir tercapai setelah 9bulan tinggalkan..

matlamat utk bagi susu badan kat Umar semakin hampir tercapai..dah dekat 9bulan tau tak bagi..9bulan gak aku tak pam..baru-baru ni memang gigih la aku buat power pumping..ari ke-11 power pumping..masa pam tu susu dah meleleh-leleh keluar..believe it or not..???

ok..aku memang amik set penyusuan shaklee..tapi bukan la set 3M tu..aku amik ESP+alfalfa+ostematrix je..tu pun alfalfa tak makan sangat..ostematrix bile ujung minggu je terlupa..ESP pun takde la cukup 3skop seari..makanan? takde pun makanan milk booster sangat..kadang kalau bizi..memang mengharap minum ESP je la utk alas perut..

tu pun aku buat power pumping tak ikut aturan..kadang baru je start..Umar dah kacau..dah nangis..dah terbangun..agaknye kalau aku ikut aturan betul-betul..memang seminggu je kot dah leh keluar susu..setakat ni memang masih lum dapat buat simpanan..usaha pun tak seberapa kan..so diam-diam sudah jangan banyak bunyi..

so..doakn la aku berjaya..Umar memang dah taknak direct bf dah..ibu-ibu kat luar sana..berusaha la ye..insya Allah..anda boleh berjaya..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!