Wednesday, April 24, 2013

ni pun di kire rezeki kan..

lepas maghrib bukak ipad tengok fb..'eh..ada orang pm la..'


pergh..terus senyum lebar panggil incit hubby..suh dia baca..pastu tanye dia..'camne? boleh?'..incit hubby kata 'anta la..'..waa..green light tu..~~

tengah duk cari gambar yg sepatutnye..terfikir..ni la hikmahnye muka aku teruk selama 10tahun..ada rezeki yg Allah nak bagi..alhamdulillah..berkat kesabaran aku selama ni kan..

ye..memang selama muka aku teruk..tak pernah terlintas nak marah Allah ataupun salahkan takdir..aku sentiasa terima dgn redha..yela..bukan berat sangat pun kan dugaan tu..erm..tapi memang ada la bagi effect kat diri aku terutama dalam keyakinan diri kan..

setelah pilih punya pilih bersama rakan-rakan terdekat..ada dua gambar sebelum yg menjadi pilihan..tapi pihak syarikat nak satu je..tolong pilih meh..




hopefully terpilih la..doakan ye..mane tau rezeki kami sekeluarga..dapat la aku bantu orang-orangyg sepatutnya menerima..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!