Friday, May 17, 2013

stretchmark hilang dgn ESP shaklee

memang aku selalu baca stretchmark boleh hilang bile minum ESP Shaklee ni..aku nak kata tak caya tu takde la kan..sebab aku tak cuba lagi..tapi bile dah lama gak minum ESP ni..eh..betul la..tak tipu..

sejak pregnen Umar dulu memang aku risau dgn stretchmark ni..bile perut dah mula membuyut..stretchmark dah mula la datang..macam-macam buat..beli krim..sapu..tapi tak hilang gak..lama-lama give up..biarkan je la jadinye..

aku minum ESP ni pun bukan sebab stretchmark..tapi baru-baru ni memang aku perasan la..stretchmark kat peha dah banyak sangat kurangnya..kalau dulu memang nampak tompok-tompok gelap kat area peha ni..semuanya bekas-bekas stretchmark..sekarang..dah makin pudar dah tompok tu..kat area perut pun sama..bestnye la rasa..takde la tengok buruk je pasni..

masa pregnen dulu memang berat badan naik banyak..25kg tau..so bayangkan je la aku yg keding ni dulu leh jadi bulat yg amat..so..bayangkan gak la kulit aku tu stretch macam mane kan..tu yg stretchmark banyak gile..time tu semua dah tak kesah dah sebab anak punya pasal kan..

so..memang betul la stretchmark boleh hilang dgn minum ESP je..tapi bukan la minum sekali je dah leh hilang..memang tipu la kan..aku minum dekat 2bulan gak..

eh..jap lagi aku wat 1 lai entry tentang ESP n..yg ni lai best..mesti ramai yg suka..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!