Tuesday, June 25, 2013

idaman tiap wanita

  tajuk entri tak mengagak oi..

"idaman tiap wanita"
ceh..konon..ye-ye je kan idaman tiap wanita..entah-entah ko sorang je niza oi..

ape aku nak cerite?
nak cerite pasal hubby anta pi keje je..hehe..bestkan kalau tiap pagi pi keje hubby anta..

dah dua ari berturut hubby anta pi keje..rasa best lak..sampaikan pagi tadi dalam kete leh pandang incit suami cakap kat dia "bestkan pagi-pagi abang anta orang pi keje"..dia? diam je..dia memang takde perasaan..nak romantik-romantik pun memang tak la..haha..'dah tu pilihan ati ko niza oi..terima je la kan'..

aku memang tak pernah nak merasa hubby anta pi keje tiap pagi..kami keje jauh-jauh..hubby keje dekat je dgn umah..tapi kul6.30 dah keluar umah dah..aku lak keje nun jauh 50km++ dari umah..kul7.30 baru keluar..

kalau dah gini gayanya..memang jangan harap la hubby dapat anta..time pregnent dulu pun memang drive sendiri..agak-agak tak larat tu mc je la ye..

melainkan hubby ada nak pi mane-mane & nak guna kereta..baru la dia anta..tu pun terpakse..takkan aku nak naik bas sampai tempat keje..ingat ni kat KL ke senang nak nek bas pe semua tu..

adehai..takpe la..bahagian masing-masing kan..tapi aku lagi suka drive sendiri..senang..nak pi mane pun boleh..tapi kekadang teringin la gak kan nak ada orang anta..hihi..biasa la..sekali sekala nak manja-manja gak..

insyaAllah ada rezeki..kami laki bini wat keje dari umah je..ada masa dgn anak..ada masa dgn pasangan..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!