Monday, June 24, 2013

my dinner..salad..


ha..meh nak share makanan utk dinner aku baru je beberapa jam tadi..eh..aku sorang je..tak termasuk incit hubby n mr.Umar..

salad ringkas tapi senang nak wat..dulu masa anak dara duk umah sewa..suka wat camni..senang..lagipun makan sorang-sorang..

nape hubby tak watkan sekali? sebab dia tak bape minat benda gini ha..tapi dua suap gak dia mintak..

sangat simple & mebeles..pada sape yg nak diet..leh try..lagipun baik utk kesihatan..

meh la aku share sikit eh..

aku potong daun salad..capsicum a.k.a lada benggala kaler kuning & merah..kaler hijau lupa beli..tomato dah buang biji pun potong gak..aku chop kan carrot..letak garam sikit..lada hitam sikit..mayonis secukupnya..pastu potong sosej yg dah digoreng..nak lagi bagus..rebus sosej tu..nak ganti ayam pun boleh..telur rebus pun ok gak..kalau rajin..letak kentang..lagi best..

aku tak sempat la nak letak macam-macam..anak dah pegang kaki oi..

bape banyak tu agak-agak je dah la..tak sukat pun..

eh..kalau ada kobis kaler purple tu lagi cantik tau..tadi tak beli lak..

ok la..
tatatititutu..

selamat mencuba..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!