Friday, July 5, 2013

As Beauty memang superb tau!!!


jom nak share sikit..

ni la cara aku guna As Beauty..

mula-mula aku akan guna Day Cream..
*lepas mandi atau cuci muka..aku akan biakan kulit muka dalam keadaan lembap..basah-basah sikit bia senang nak sapu krim siang ni..senang nak ratakan..dah sapu..biakan kering jap..*

pastu guna foundation As Beauty..
*nak guna ni pun senang..amik span yg utk muka tau..basahkan dgn air..pastu calit kat foundation & sapu kat muka..sapu rata..memang superb tau foundation ni..*

seterusnya loose powder lak..
*loose powder ni aku guna brands Silkygirl je..cara apply..aku guna berus..boleh beli kat tempat barang mekap..tapi aku beli kat Guardian je..memang best..sapu rata..bagi cantik*

last sekali..compact powder..
*ni aku wat 1 lapisan nipis je..nipis gile tau..cam takde..hihi..aku calit sekali je kat compact powder tu..tu pun cam atas angin je..pastu ratakan kat muka..yg mane tertinggal nak sapu loose powder tadi tu dapat la tempias sikit..*

bile dah abis semua ni..sukati la ye nak tambah ape lagi..nak celak ke..blusher..eyeshadow..tak kesah la..ikut suka..aku just calit celak@eyeliner sikit je..bagi mata nampak besar sikit..lepas tu pakai lipbalm n lipstick sikit..aku memang simple je pi keje..sebab aku ni keje lasak la gak..takde la duk ofis je..so cukup la yg ringan-ringan..

berminat??? pm/sms/call/whatsapp/line/we chat : 0137149109

boleh COD area Ledang, Segamat, Labis, Chaah, Tangkak, Muar, Batu Pahat , Yong Peng..penghantaran melalui poslaju juga dilakukan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak..

*jom sama-sama cantik raya ni..

like my page utk dapatkan promosi terkini..
http://www.facebook.com/pages/As-beauty-segamat/362076510538209?ref=ts&fref=ts

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!