Wednesday, July 3, 2013

make over

kisah make over ni wat masa ahad lepas..before kami pi BP Mall..isnin nak masukkan kat blog..tapi dah penat lak taip..hihi..leh eh gitu..

dah lama nak kemas tempat baju Umar ni..tapi kemas-kemas camtu gak..setakat atur balik tu je..


ni la keadaan sebelum..berserabut kan..semua aku sumbat je kalau dah lipat pun..sampai ada beberapa baju tu aku terlepas pandang..bile try balik..dah tak muat..tempat je besar..tapi isi ni je..baju baru utk jalan-jalan & baju baru yg besar-besar + orang bagi..aku simpan dalam laci atas..kalau tak lagi la bersepah..


ok..ni selepas ye..dah kemas..dah cantik..beli rak tu kat tesco kulai..beli sama dgn playground Umar tu..cer teka harga berapa rak tu..murah je oi!!! RM9.95!!! caya tak??? disebabkan troli dah penuh dgn kotak playgroun Umar tu..aku amik dua je..memang utk rak baju Umar..aku ingat kene baringkan baru muat..rupanya tegakkan camni ngam-ngam je..

ni je la kot baju Umar..yg lain kat umah pengasuh..rasanya lebih kurang banyak camni..tapi lepas balik dari BP Mall tu..bertambah lagi 2helai seluar Umar ye..kasut kat situ..kasut hadiah besday Umar..abang dia yg bagi..tapi besar..kaki Umar kecik..so simpan je dulu..ada 3 pasang yg dah memang kat rak kasut..2pasang kat umah pengasuh..

ni pun ada la sikit kat bakul baju kotor..hihi..dah banyak la ni kot..ni pun yg ada tak terpakai..terbiar je..entah bile la nak pakai..silap-silap simpan je la bagi adik dia..

*gambar rak ni aku tak share kat fesbuk..sekarang dah malas nak share lebih-lebih..biasanya yg harga murah-murah ni aku suka nak share..tapi sekarang tak lagi sebab ada orang tak suke..sori la ye..pasni suka share kat instagram dgn blog je..pada sape yg baca tu..kalau sempat nak grab barang yg murah tu untung la..*

ok..tatatititutu

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!