Sunday, June 30, 2013

eh..besday sape lak ni..

ohohohohoho..

besday orang lain..tapi orang lain dapat hadiah..mahal lak tu..ape cer..

tengok ni..


ha..aku tak request k..kalau request pun yg rengit je..actualy Umar dah ada 1 buai..yg rengit punya..tapi takde la yg camni ha..yg besi..konon tinggal nak beli gelongsor je..pernah tanya kat rengit..RM140..gelongsor sahaja..ok..mama kata kat Umar..nanti ada duit lebih..mama beli k..

tapi tadi tentibe papa tanya nak beli tak..kitorang beli kat Tesco Kulai tadi..harga RM299..kira RM300 la..aku cakap "abang bayar la"..hahaha..incit suami suh share..aku takat RM100 leh la..target pun RM150 max kan..hihihihi

last-last beli gak..heh..incit suami bayar tanpa banyak bunyi..eh..kire takyah share ke..huhu

ada sorang kawan beli camni..sama rasanya..n aku sendiri pernah tengok..RM5xx..gile kan..ni pun tadi dia tulis jimat RM400..yeke..aku tau harga kat supplier jauh lebih murah..tapi kalau nak amik ni kat supplier..aku tak sanggup nak bayar kalau anta guna flight..berat & besar kan..dah tentu-tentu mahal..kalau amik guna kapal..tak secure sangat..so..takyah la amik risiko kan..

aku dapat hadiah ape..heh..pusing 1 JPO..tapi aku rembat kasut kat Vinci je..tu pun RM39.00 je..yg lain tak tau la nape tak memikat ati aku..hampir semua kedai aku masuk kecuali kedai spek, luggage, jam, lingerie..yg lain kebanyakannye aku masuk..tapi tak dapat masuk kat butik Coach..sebab nak masuk kene beratur..gile..memang malas la aku..lum tentu yg kat dalam tu aku nak beli kan..


pastu rembat baju Umar kat butik Poney..2helai RM46..baju longgok je..leh la kan..nak cari seluar..tapi tak jumpa saiz yg sesuai..cari kat butik lain pun takde..ada pun tak berkenan..takpe la..kang mama cari kat Anakku je..takpun Disney..



kalau ikutkan cam rugi la tak rembat ape kat JPO tu..incit hubby dah spend banyak tau utk aku..dia hulur je RM250 kalau tak silap..tapi pas aku rembat kasut je..yg lebih aku pulang..heh..gile baik bini dia ni..

takpe la..mama dah tua..eh..tua ke? so tak kesah la dapat ape kan..nak cheesecake je sebenarnya..tapi incit hubby tak bawak lak nak pi makan cheesecake..so Isnin ni jom la kite p SR sendiri..takpun pi je kedai kek ape pun..cari cheesecake potong tu..pastu makan sensorang..jimat wet..hahaha..ngek..kedekut sungguh..

1 kata-kata orang ramai:

myza said...

Nak jugak glongsor tesco ttuaritu sale xdpt grab murah kot 299 mana nk cari ney =_=

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!