Sunday, June 12, 2011

ahad yg indah..

Assalamualaikum..

*gambar ehsan pakcik google*

Selamat Pagi Semua..!!!salam pagi ahad..amacam tidur malam tadi..lena tak..aku & hubby lena betul tidur..sejuk..biasa la..duk kat hutan..hee~~

nape gambar camtu..???ha..ni yg nak cerita ni..harini aku kene keje..minggu ni full aku keje..tapi takpe la..dapat la duit lebih sikit kang..berbalik pada gambar..

bile aku keluar je jalan besar..aku tengok suasana berkabus..waa..seronoknya rasa..memang susah nak rasa kabus pagi camni..lagi2 kat bandar kan..alangkan kat kampung aku yg hanya pekan maju tu je pun dah takde kabus macam ni..

tapi sejak aku duk kat sini..aku selalu la rasa & nampak kabus tebal camni..aku yg tak suka aircond ni ape lagi..tekan la 1 button ni..turunkan cermin kereta..bagi angin luar masuk..pastu aku ni memang jenis bawak kereta cam pelesit (sebab jalan cam highway..tapi lengang..)..waa..sejuk giles..best woo..

ni la suasana yg aku suka..suasana kampung..teringat la kisah2 lama masa kecik2 dulu nak pegi sekolah..kalau malam hujan je..pagi mesti berkabus..pegi sekolah naik motor lak tu..memang sejuk..rindunya suasana tu..

ok la..sambung lak cerita lain kat entry yg lain..daa...

1 kata-kata orang ramai:

c genk bah ne said...

genk jarang g sekolah nek moto,,jalan kaki je sbb sekolah dekat hehehehe

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!