Tuesday, June 21, 2011

created by me..

Assalamualaikum..

hai..entri lagi..

fuhh..penat..ni baru abis siapkan urgent report yg bos nak arini gak..nasib baik senang je..setakat nak suruh kira..bab kira2 ni memang aku suka gile la..hee~~

ok la..ni nak kongsi ngan korang semua..gambar2 bawah ni semua gambar wallpaper yg aku wat sendiri..time bosan2 & ada idea kreatif melambak2..aku terus wt..kalau tak memang tak menjadi la..bagi aku ok la..tak tau la korang tengok cantik ke tak..kalau korang rasa ok & nak amik..amik la..ni antara koleksi yg ada..ada banyak lagi sebenarnya..kalau rajin kang aku upload lagi..kalau nak saiz sebenar..bagi emel..nanti aku emelkan ye..













ok..daa...

4 kata-kata orang ramai:

Surayah said...

smart la wallpaper ini?
buat guna software apa?

honey_neeza said...

ni gn photoshop je dear..klau nk amik je la..nk full size lh bg emel..nnt sy emelkn..ada byk lg sbnrnye..

ziela said...

nak jugak wallpaper cantik...........semua chumel.....nnt email kat zielaswk@gmail.com yek.tq.........so much

c genk bah ne said...

cantiknya..
suka ngan yg mula2 tu..hehe

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!