Saturday, June 11, 2011

Segmen Jom Usha Blogger Baru

Assalamualaikum...


tetibe rasa nak ikut segmen ni..aku ni kan blogger baru..wlaupun sebenarnya dah lama..tapi blog ni baru ape..hehe..

kalau nak join..klik banner tu..


25 random things about me..

1. Nama : Siti Noraniza..lebih dikenali sebagai Neeza..

2. Umur : 20tahun

3. Status : berkahwin..(baru je sebulan lebih..hee~~)

4. kerja hanya driver..(tolong jangan percaya sepenuhnya..)

5. seorang yg pendiam tapi banyak mulut..nak tahu camne..kenal la dulu..

6. penyabar..

7. sukakan suasana kampung..tak suka suasana cam kat bandar tu..

8. duk kat ceruk dunia..dalam ladang..(tempat paling best woo..)

9. seorang yg cerewet..tapi bukan dalam semua hal..hal tertentu je..
10. pemilik kereta waja 1.6M..[ i love my car ]..

11. hanya guna handphone buruk je..yg takde kaler..(padahal ada PDA..tapi tak nak guna..)

12. suka memasak..

13. suka pegi jalan-jalan..tak kesah pun walaupun dekat..asalkan dapat pegi jalan..

14. sangat menyayangi anak-anak sedare..(sanggup belikan hadiah macam-macam..untung korang kan..)

15. seorang yg berbadan kurus..tapi bile naik 2kg je dah menggelabah..hee~~

16. always rindukan arwah ayah..sentiasa menangis bila teringat dia..(ni pun mata dah merah..)

17. tinggi takde la tinggi sangat..sedang-sedang je..(tapi dalam family aku la paling pendek..cettt..)

18. terpakse guna spec yg cermin mahal..sebab silau tinggi sangat..(nak buat spec pun fikir banyak kali..)

19. suka tanam sayur..

20. suka makan ulam-ulaman & ikan..(kurang minat makan ayam..ikan lagi sedap..)

21. budak pelik..sebab tak suka nasi putih..jumlah nasi yg aku makan sama je dari kecik sampai la besar..(sampaikan hubby kata aku kene sumpah dgn nasi..)

22. cepat kesian dekat orang..

23. tak pandai nak marah-marah orang..ish..tolong la jangan suruh aku marah..

24. mudah menyesuaikan diri dgn sesuatu perkara..

25. ya..seorang yg sentiasa berfikir..nak tidur pun kene fikir macam-macam dulu..kalau tak mata ni taknak tido..



uish..dah cukup 25 ke..rasanya macam banyak lagi..tapi udah-udah la ye..penat menaip ni..

salam perkenalan kepada blogger2 kat luar sana..saya budak baru belajar..hee~~

daa...

6 kata-kata orang ramai:

angahIera said...

salam kenal :)

http://angahiera87.blogspot.com/

siti hidayah said...

datang singgah. happy blogging ya :)

mama comel said...

20??ahahaha....i noe who u r..lalalala...

Srikandi Cinta said...

salam perkenalan.. singgah n follow sini :)

cikpuanWani said...

AssaLammuaLaikum .. usha sini dari bLog umar faruq :)

iLa VaNiLLa said...

salam kenal dri vanillasynus.. ^^

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!