Friday, June 10, 2011

tempahan coklat yg baru ditunaikan..

Assalamualaikum..


Ape khabar???sihat???aku & suami sihat2 je..alhamdulillah..kejap je dah hari jumaat kan..esok dah sabtu..cuti..tapi mesti ada gak yg kene kerja..termasuk la aku ni..minggu ni dah ditugaskan utk bekerja..nak buat camne..nama pun kerja..tak kerja takde pendapatan..kang nak makan ape lak..barang pun dah mahal sekarang ni..


ok la..berbalik pada tajuk..


ni la tempahan yg baru aku tunaikan..tapi takde la baru sangat pun..minggu lepas aku hantar..ni tempahan pertama selepas bergelar isteri..agak liat gak la nak buat coklat ni..tak cam masa bujang dulu..biasa la kan..kerja dah bertambah..tu la namanya tanggungjawab..


ni tempahan dari kawan sekolah tuk hantaran pertunangan beliau dan hantaran perkahwinan abang beliau..


*dari pihak perempuan*



*dari pihak lelaki*




*hantaran perkahwinan utk pihak perempuan*


sepatutnya tempahan ni nak dihantar seminggu sebelum majlis..tapi sebab ada halangan..terpaksa la lambatkan..betul2 dihantar sehari sebelum majlis pertunangan dijalankan..alhamdulillah..sempat jugak kan..

ok la..kite jumpa lagi di entri yg lain..tunggu sat je lagi..masuk la entri baru tu..hee~~

1 kata-kata orang ramai:

c genk bah ne said...

nyummy sedapnya!!!!
nak sikit hehehe

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!