Thursday, July 28, 2011

aduh..sakitnya..!!!

Assalamualaikum..
petang ni agak busy..tapi tetap nak buat entry gak..
nampak tak gambar atas tu..gambar kaki..tapi lebih kepada kaki..aku nak cerite pasal kaki aku ni la..tapi bukan tapak kaki..hee~~

beberapa arini tak tahu la nape ngan pinggang & peha aku ni..rasa cam malas je nak berdiri/berjalan..bile berdiri/berjalan lama sikit je mesti rasa cam kebas..cam tak rasa..cam terlalu penat..ish..tak berapa nak suka la..sebab aku ni memang suka berdiri & berjalan..

pastu bile duduk lama2 je kat kerusi empuk..mesti pinggang ni sakit..aish..bosan tul la..dulu tak camni..ni semua bermula sejak sabtu lepas..time tu lagi teruk..memang dapat baring je..berjalan sikit je pinggang rasa sakit sangat sampai ke kaki..sampaikan aku menangis nak kemas umah..akibatnya..umah bersepah la..

semua keje rasa nak buat sambil duduk je..tapi mana boleh..yela..ingat ni umah dulu2 ke..semua buat kat bawah..yg paling lemah sekali..bile nak cuci pinggan..mak ai..malasnya..sebab kene berdiri lama & pergerakan tu lebih kurang je..haha..akibatnya pinggan mangkuk bertimbun..*sampaikan en.hubby pun dah bising dah..sian aku*..

terasa cam nak cuti panjang je..tapi tu la..cuti tahun tinggal sikit lak..nak simpan tuk raya & standby sampai ujung tahun..*doktor leh tak bagi saya MC free tuk ganti cuti saya..hehe*..

aduhai pinggang & peha..tolong la baik cepat ye..tuan kamu ni nak berjalan2 lagi..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!