Wednesday, August 3, 2011

bunga daisy

Assalamualaikum..

ape khabar semua..???arini hati berbunga2..sebab bunga daisy aku dah mengeluarkan bunganya..dah bertahun pokok bunga ni tak berbunga..pokok ni aku ambik dari umah mak..mak dah tak larat nak jaga bunga2 dia..so dia bagi kat aku..

setelah aku baja & belai setiap ari..akhirnya dapat la tengok hasilnya walaupun hanya sekuntum..


tapi aku suka sangat..hehe..sebab aku suka bunga daisy ni..dulu mak ada pokok yg bunga dia kaler merah..tapi pokok tu dah mati kot..tinggal yg ni je ada..tak pe la..pasni aku jaga bagi dia gemuk sihat walafiat..cam en.tuan umah *my hubby la tu*..

kire ok la kan..aku pun baru duk umah tu 3bulan..lepas ni nak beli bunga daisy lagi..sebab daisy ni senang nak jaga..nak kumpul la banyak2..

ok la..daa..

*jemput join my contest..klik sini..*

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!