Thursday, August 18, 2011

dua blog orang tersayang

Assalamualaikum..

hai semua..ape khabar..sihat???terasa cam lama sangat je tak buat entry (padahal baru semalam je takde entry..haha)..semalam aku betul2 sibuk..berulang alik Labis-Segamat-Chaah-Labis-Segamat-Labis..penat drive je..sampai bawak kerete pun dah mengantuk..tapi petang tu balik dari Segamat, aku tak jadi mengantuk sebab baru pas kene marah dgn bos..*benci betul tang ni..bukan salah aku..tapi aku yg kene..*..nak buat camne..aku ni kuli je..mkn gaji..malam lak sibuk buat kuih raya..tinggal seminggu lebih je kan puasa..dah ada family sendiri..kene la buat kuih raya..kat umah sendiri pun nak ada kuih kan..aku memang tak suka beli..kecuali kerepek..

ok la..berbalik pada tajuk..'blog orang tersayang'..kat sini aku nak promote 2blog ni..walaupun blog aku sendiri follower lum ramai..*ke memang takkan ramai..haha*..tapi aku nak promote gak blog diorang ni..mana tau kan blog diorang lagi best daripada blog aku..aku ni memang dari dulu tak reti nak mengarang ayat2 power..haha

blog pertama..blog kepunyaan my hubby..

*sila klik gambar utk ke blog beliau*

actually blog tu dulu blog biz kitorang..kire blog aku gak la..tapi sekarang aku lebih selesa ada blog sendiri..so dia la amik blog tu..blog tu pun memang dia yg buat..dia yg edit..

blog kedua..blog sorang2nya adik aku..

*sila klik gambar utk ke blog beliau*

dia baru lagi dalam dunia blogger ni..support la dia eh..dia ni bakal arkitek..so sape2 nak mintak nasihat pasal design2 umah ke ape ke..blh la tanya dia..

ok la..itu sahaja buat arini..nanti2 kalau aku rajin..aku buat entri lagi..daa...

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!