Tuesday, August 16, 2011

kabus tebal..sedap tido..

Assalamualaikum..

pagi yg ceria..tapi pagi tadi aku terbangun lambat utk sahur & pegi keje..terlalu sedap sangat tido..bile dah bersiap nak pegi keje..keluar umah je tengok kabus tebal..mak aih..patut la sedap je tido..liat betul nak bangun..dah bangun pun boleh sambung tido balik..

semenjak 3bulan setengah aku dah duduk sini..tak pernah dapat rasa kabus tebal camni..yg biasa2 tu ada la..kabus cam kat Cameron tu..tapi kabus pagi ni memang tebal la..sampaikan aku terpaksa on lampu kerete..lampu besar lak tu..cam waktu malam lak..dalam hati siap maki hamun kerete2 yg tak pasang lampu..serius memang tak nampak kat depan ada kerete..jarak penglihatan rasanya dalam 300-500 meter je..

pagi tadi dah la bangun lambat nak pegi keje..kabus tebal camtu lak tu..so aku sampai ofis pun lambat la..sebab tak boleh nak pecut macam selalu..hee~~tapi takpe..diorang2 pun lambat gak..agaknya sama macam aku..

kat sini aku ada sertakan la sedikit gambar yg aku sempat snap sambil memandu..guna hp je..so gambar pun tak berapa cantik la..




bile tibe kat tempat banyak umah je baru la kabus tu berkurangan sikit..baru nampak clear..jalan yg aku lalu nak pegi keje ni memang banyak pokok kelapa sawit..even umah yg aku duduk ni pun dikelilingi pokok kelapa sawit..biasa la kan..duk ceruk..tu yg sejuk je rasa..

*dalam hati duk terdetik..korang yg duduk kat bandar2 tu jangan jeles eh..korang rasa jerebu je..aku kat sini rasa kabus tebal..hehe..*

2 kata-kata orang ramai:

nanad said...

whoah :O macam kat cameron tuu~

honey_neeza said...

tau xpe..hehe..tp bkn ari2 dpt rs cm2 pun..

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!