Friday, April 5, 2013

rezeki Allah sentiasa ada..

alhamdulillah..

aku selalu berpegang pada ayat kat tajuk tu..nape..?sebab dah taknak hidup stress lagi dah..

ok..dulu before Umar lahir..kiranye masa pregnen la..aku agak stress gak la..lagi-lagi bile pikir duit kan..*biasa la..pikir duit ni macam-macam leh jadi..yg ada pasal duit pun leh sampai bercerai berai..*..after Umar lahir..maybe aku lebih matang walaupun kadang agak stress la gak..lagi- lagi bile lambat muhasabah diri..tapi sekarang memang dah jarang nak stress ni..*dah pandai muhasabah diri la katakan..*

okeh..sejak Umar lahir..memang terasa sangat rezeki yg masuk tu..melimpah ruah..tak pernah putus..memang betul ape yg Allah janjikan..walaupun sebenarnye sejak pregnenkan Umar lagi rezeki dah melimpah ruah..cuma tak bape perasan..

pasal rezeki Umar tu nanti aku kongsi k..lain entry..hihi..kalau tak kang panjang sangat entry ni..

ok la..sambung cerite terkini..hihi..malam tadi aku agak pening pale pikir duit terutama utk rolling biz..bukan takde duit pun..cuma agak pening nak pusing..ke perasaan aku je..hihi

before tido mengadu kat hubby duit dah ciput..haha..bukan takde duit pun..ceh..pastu takmo stress..cepat-cepat la cakap..'takpe..rezeki Allah sentiasa ada..'..siap update status fb before tido..*ok..tu la cara meluahkan..ceh..*

tido la dgn tenang tanpa stress..ditambah lak menelan 4biji ostematrix sebelum tido..cam biasa la kan..kan pengguna tegar ostematrix shaklee..hihi..tido lena sikit..terasa puas je tido bile bangun pagi..

bangun pagi dapat sms daripada kawan a.k.a customer as beauty..ajak dia jadi dealer/dropshiper..ondeway pi keje my bff bagi testimoni lak gambar dia pas guna as beauty..lepas lunch..dua pupu lak bagi gambar testimoni dia..n kata nak jadi dealer..kan keuntungan berganda tu..tengahari tu pun ada lari jap cod trial pack as beauty..lepas tu cod trial pack kat dealer..bestkan..*leh baca kat entry sebelum ni..*

sebab tu takyah nak stress pun..buat relax je..doa..usaha..tawakal..paling penting tak putus asa..yeah..alhamdulillah..

nak try gak as beauty ni??? leh cari fb saya..honey neeza..tak pun page as beauty..As beauty (segamat)..nak paling senang..sms/call/whatsapp : 0137149109

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!