Friday, April 5, 2013

testimoni as beauty 2..

lagi satu testimoni as beauty..ni daripada dua pupu aku..hihi..dah cam kupu-kupu lak..

tetibe dia pm kat fb bagi gambar testimoni dia n berminat nak jadi dealer..hihihi..suke..suke..suke..

kes akak ni adalah dia banyak jerawat kecik-kecik kat muka..boleh tengok bekas jerawat dia kat gambar sebelum guna as beauty tu..memang beza kan dengan gambar-gambar selepas..sekarang dah superb jelita dah..hihi

sila jangan mengurat okeh..sebab dia dah kawin n dah ada 2orang hero yg sangat la comey..badan maintain kecik je gitu..

akak ni dulu pernah beli set trial..dengan aku gak la..tapi tak dapat consultation yg betul..(aku ada terangkan tapi pastu dia senyap..aku ingat dia dah paham n takde masalah..)..hihi..dia guna tak menjadi sangat..dia stop..so muka sama je la tak berubah..bile dia tengok aku update gambar aku yg dah makin cantik ni..(haha..perasan jap..)..dia pun mula tanya balik n nak try balik..tapi kali ni dia nak consultation yg betul-betul..

ok..cam biasa..aku akan guide dia..tanye betul-betul..bagi dia paham..n akhirnya..jadi la cantik n berkesan sangat produk ni kat muka dia..

moral of the story..sila dapatkan consultation yg betul tentang as beauty ni..n produk lain gak..baru la dapat hasil yg betul..n kalau boleh..cari la dealer yg boleh consult anda..jangan main beli je..yg paling penting..cari dealer yg memang guna produk tu sendiri..baru puas ati..

*pada sape yg beli kat dealer lain n mintak consultation kat dealer lain..memang masalah sikit la..harap maklum la ye..

jom enjoy the pic..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!