Friday, April 5, 2013

testimoni as beauty..

pagi-pagi dah dapat sms dari sorang kawan yg baru try guna as beauty..baru 3ari je dia guna..ni ayatnye..

"slm.niza.ak puas ati la ngan produk ni.ak br pkai 3 ari.jerawt ak da kering.pastu kesan2 hitam jerawat aku tu sume da kurang hitam..klu ak teruskan,maknanye bleh hilang la bekas2 jerawat tu ek.."

sebelum ni kawan admin ni mengadu sejak keje kat kilang baru ni muka naik jerawat n dia tanye sesuai tak kalau nak try as beauty..ofkos la sesuai sangat..

tapi sayangnye dia tak ambik gambar sebelum sebab dia tak sangka memang berkesan camni..

time dapat sms ni kul6.45 pagi..time tu memang tengah mengantuk lagi..mulanye nak marah gak la sape yg anta sms pagi-pagi kan..ingatkan incit hubby..dengan mata yg tak bape nak bukak sangat tu aku baca sms..terus tersenyum..

pagi-pagi dah hepi sebab dapat tolong kawan..

ondeway pi keje lak kawan a.k.a my bff anta gambar selepas penggunaan as beauty..dia baru guna sebulan..sebelum ni muka dia memang banyak bintik hitam..terutama kat hidung..memang kadang nak je tolong picitkan..hihi..muka dia dulu pun agak kusam n nampak gelap..

ok..memang dia bukan orang pertama yg aku suggest guna as beauty ni walaupun dia la kawan baik aku..hihi..nape? sebab dia memang takde masalah jerawat cuma masalah bintik hitam n kulit kusam je..dia pun takde tanye walaupun dia memang tau aku dealer as beauty ni..

sampai la satu ari tu dia tanye n kebetulan aku suggest kat dia..sebulan yg lepas la kiranye..dia terus try n dalam 2minggu dah nampak perubahan cuma lum banyak la..sekarang dah sebulan memang dah agak berbeza..bintik hitam semua dah hilang..kulit pun dah makin cerah..bukan putih ye..

as beauty ni bukan memutihkan tetapi mencerahkan..kulit kawan aku ni memang bukan jenis putih sangat..so bile dah cerah pun takde la orang kata cam opera cina kan..kembali pada tona asal dia la..ok..yg kawan aku ni memang ada gambar..hihi..awal-awal lagi aku suh dia amik gambar..

nak try??? pm/sms/call/whatsapp : 0137149109

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!